Ultra Trail ?r ?verl?gset den b?sta North Face-skor som sl?r p? marknaden. Det har
Nike Air Presto Femme mycket att g?ra f?r det med en fantastisk Vibram ytters?le, snygg och s?ker ?vre med gott om utrymme i t?l?dan f?r mitt medium / genomsnittliga breddfot och det ger en anst?ndig ?ktur p? mjukare terr?ng. H?jden och chunkiness i h?len, tillsammans med bristen p? rockskydd ?r vad h?ller den h?r skon tillbaka f?r mig p? tekniska sp?r. Det p?minde mig om en blandning mellan Pearl Izumi Trail N1 och New Balance MT101, men med mindre rockskydd ?n heller. PI ?r b?ttre polstret och mer skyddande, men inte lika smidig k?nsla. NB MT101 ?r mer skonsam, men saknar den snabba ?kturen som Ultra Trail har p? mjukare terr?ng. Tyv?rr verkar det
www.aromery.co.uk alltid vara kompromisser, och TNF Ultra Trail faller inte f?r att vara det perfekta g?r-allt, allround sko som jag hoppades att
Adidas NMD Mens det skulle vara. Men f?r trottoar och smidigare sp?r ?r det ett solidt
Nike Air Max 90 Mujer Rosas val. Du kan vara p? n?got med h?llbarheten hos svarta kontra andra f?rgade yttersulor. F?r d?ck har en substans kallad kolsvart traditionellt anv?nts som en ?tg?rd f?r att ?ka slitstyrkan och h?llbarheten. Som namnet antyder ger det ocks? d?cken sin f?rg. Kolsvart har ocks? anv?nts i andra gummiprodukter f?r att uppn? samma vinster. Medan kolsvart i d?ck mer och mer ers?tts av andra ?mnen med ?nnu b?ttre egenskaper kan det vara rimligt att anta att dessa kan vara m?rka i f?rg liksom det som kunden brukar. Eller Vibram anv?nder fortfarande kolsvart. F?r n?gra veckor sedan publicerade jag en f?rstahandsgranskning av Saucony Kinvara 5 efter att ha tagit dem ut f?r en f?rsta 11 milsk?rning. Jag har nu k?rt ?ver 40 miles totalt p? skor, och jag har just ?terv?nt fr?n en 14 milsk?rning i dem tidigare idag. Jag skulle dock dela en kort
Nike Internationalist Femme uppdatering om min erfarenhet av skon.
F?rst kommer jag s?ga att ganska mycket allt positivt jag sa i den inledande Kinvara 5-recensionen kvarst?r fortfarande. Toboxen p? K5 ?r fantastisk - den passar min fot perfekt och kan vara den rymligaste av n?gon iteration av Kinvara. Sj?len har precis den r?tta m?ngden cush f?r min smak, och de har gjort bra p? tv? 10 + mil k?rningar och flera kortare k?rningar. Jag skulle inte tveka att anv?nda dessa i ett maraton - faktiskt, om jag k?r en i h?st, ?r de troligen den tidiga frontrunner f?r rasdagen (best?mmer fortfarande p? Fall races ...).
Det enda verkliga negativa problemet jag m?tte p? min f?rsta k?rning i Kinvara 5 var en del n?tning som ledde till heta fl?ckar p? utsidan av b?da stora t?rna. Jag ?r glad att rapportera att denna fr?ga inte har ?terkommit - jag k?nde mig inte
Nike Air Force 1 Womens obehag i det h?r omr?det ?ver 14 kuperade miles tidigare idag. N?gra personer har fr?gat mig om den puffiga tungan och mer plushd?mpad fotledkrage i Kinvara 5 - inte heller st?rd mig alls. Faktum ?r att jag gillar den extra p?fyllningen i b?da omr?dena. Jag har ocks? sett n?gra kommentarer om vristkragen k?nner sig h?g / l?ng i den h?r skon. ?terigen, inte ett problem f?r mig hittills.
Slutligen har ensamslitage varit ett problem i Kinvaras tidigare iterationer, s?rskilt l?ngs sidof?tterna. Jag ?r en mild h?cksprickare s? det mesta av mitt slitage ligger p? h?len, inget ovanligt att anm?la honom Efter 40 miles i Kinvara 5, ?r jag ganska s?ker p? att de kommer att sluta p? min lista ?ver skor fr?n 2014. Jag kanske g? s? l?ngt som att s?ga att det h?r ?r
Nike Air Max 2017 Femme min favorit Kinvara hittills. Efter en besviken iteration i v4 har min gamla
Nike Air Max 2017 Femme v?n ?terv?nt i toppform - Kinvara ?r tillbaka!