g havde specialfremstillede

107 views 0 replies
Reply to Topic
Labi1995

Total Posts: 156

Jeg var n?dt til at videregive muligheden for at k?re NYC for et par uger siden, fordi min venstre IT-band alvorligt hobbled mig. Jeg havde en tidligere kamp med det rigtige sidste efter?r og gik i hvile og rehab mode.www.amolan.es  Efter den f?rste h?ndelse havde jeg arbejdet med min terapeut for at udvikle en effektiv stretching og styrkende rutine, erstattet mine gamle sko med nye Brooks Ravenna og havde specialfremstillede orthotics. Jeg var h?b om, at det v?rste var bag mig. Adams historie lyder s? fortroligt, at jeg selv kunne have skrevet det selv. Denne seneste kamp tvivlede mig alvorligt p? langdistancel?b, men jeg besluttede at f? bunden af ??det. Da jeg unders?gte, hvad jeg fandt ud af, at min str?kning fokuserede p? de forkerte kropsdele, og at den "ekstra sko", som Ravenna'erne leverede i kombination med orthoticsne, sandsynligvis gjorde det v?rre i stedet for bedre. Jeg begyndte at styrke TFL (og virkelig hele hip region) og forts?tter min stretching rutine, men holdt v?k fra vejen. Ved hj?lp af din blog som inspiration besluttede jeg at dykke Nike Air Max Tavas Femme ind i en mere minimal sko - Brooks Pureflow - og kom tilbage p? vejen tidligere i ugen. Mens jeg ikke er helbredt, har jeg bem?rket en betydelig forbedring b?de i form af smerte og overordnet pr?station. Jeg har fokuseret p? min biomekanik og opn?et en god mid-fod-strejke og p? trods af en 3-ugers hiatus har jeg logget 30-45 sekunder hurtigere miles med meget mindre indsats. S? for at www.artealjabiri.de opsummere nogle f? for uger siden ville jeg have fladt udvist, at flytte til mere minimale sko kunne have givet nogen fordel, men efter at have oplevet hvad jeg gjorde, skulle jeg sige, at jeg tror, ??at det er en stor del af ligningen. Jeg havde den samme oplevelse da jeg f?rst pr?vede Kinvaras. P? trods af at jeg elskede skoenes f?lelse, begyndte jeg at f? ITB-smerter inden for f? uger af skift, og jeg havde ikke haft ITB-problemer i ?r. Jeg spekulerede Nike Air Force 1 Femme p?, om det skyldtes skifteskoen, s? jeg tog dem tilbage til den l?bende butik og udvekslede dem til en lidt mere st?ttende sko (men stadig mindre st?ttende end hvad jeg havde k?rt i tidligere til Kinvara) og smerten gik v?k straks. All den tid fortsatte jeg med at g?re mine hurtighedstr?ning i racerfladder og aldrig haft et problem. S? jeg spekulerede p?, om den h?je grad af afst?dning Nike Air Max TN Femmei Kinvara var mere problemet snarere end manglen p? st?tte. Det m?rkelige var, at et ?r senere besluttede jeg at give Kinvaras en anden pr?ve, fordi jeg kunne godt lide f?lelsen af ??dem s? meget, og jeg elskede dem! Jeg var f?rst forsigtig med at bruge dem til korte l?b, og p? det tidspunkt havde jeg eksperimenteret med flere mindre st?ttende sko i min rotation, s? m?ske havde jeg ogs? opbygget mere styrke. Jeg har ikke haft et problem siden, Nike Air Max 97 Donne selv om jeg stadig bruger mine mere st?ttende sko i meget lang tid. Jeg har ogs? brugt ITBS-problemer. For nogle ?r siden var jeg tr?t af skader og begyndte min s?gen efter helbredelser. Dette f?rer til min interesse for fysioterapi og min tr?ningsvidenskab, som jeg i ?jeblikket arbejder p? p? college. Som college atlet stoppede jeg med at g? p? tr?nerne, fordi deres r?d aldrig syntes Nike Air Max 270 Femme at hj?lpe. Selv da jeg begyndte at tr?ne i minimalistiske sko, ville ITBS komme tilbage (dog ikke s? slemt som da jeg k?rte i high support sko). Min l?sning var at se p? Iliotibialb?ndets inds?ttelsespunkter og eventuelle vedh?ftede muskler. Den lille muskel, der hovedsageligt er knyttet til IT-b?ndet, er Tensor Fascia Latae. Denne ting er lille. Da det er p? sidens side af benet, ville man antage, at dets form?l er lateral bev?gelse. Hvis IT-b?ndet g?Adidas Superstar Hombre r ondt p? inds?ttelsespunktet (s?dvanligvis kn?et), kan det blive ved at blive trukket for h?rdt, og der kan v?re lidt skade p? forbindelsespunktet. Jeg spekulerede p?, om kn?et ville rotere eller falde medialt, hvis Tensor Fascia Latae var svag. At indse, at jeg havde meget svage hofteabductorer (ansvarlig for lateral bev?gelse af benene) og hofter generelt. Jeg begyndte at styrke www.neonray.co.ukdem med sidel?nder p? begge sider hver dag. Til sidst tilf?jede jeg Bridges, Donkey Kicks, Planks og meget mere til min vigtige kerne rutine efter k?rslen. Det var 2 ?r siden, og jeg har ikke lidt IT-smerte eller en skade siden. Pointen er, at traditionelle bev?gelseskontrolsko vil for?rsage alle de naturlige stabilisator-muskler (bare fordi jeg sagde stabilisator betyder ikke, at du skal f? en stabilitetskugle, bosu bold osv. Til tr?ning p?. G? til Steve Magness om hvorfor ustabil tr?ning ikke g?r det. t virkelig arbejde for at k?re) til atrofi. Kroppen er iboende doven og vil ikke arbejde, hvis den ikke beh?ver at.
Posted 26 Jan 2019

Reply to Topic