et indledende tanker om denne sko

101 views 0 replies
Reply to Topic
Labi1995

Total Posts: 156

en konference og ekspo for at drive specialforretninger blev afholdt sidste uge i Austin, Texas. En l?ser (tak Benjamin) advarede mig om et foto, der blev tweetet af Runner's World Nike Air Max 2017 Mujer UK af en interessant ny sko, der kommer fra Saucony. Saucony Hattory er en 4,4 oz, nul-drop sko, der beskrives som f?lger p? Running Warehouse-bloggen: ”En anden interessant model er Saucony Hattori. A 4,4 Oz. Nul h?l-drop-tr?ner, der tilbyder en borrel?s-lukning Adidas Superstar Mujerog ikke meget i vejen for en mellems?l. Hattori vil v?re den mest minimale model i Saucony-linjen. I betragtning af Sauconons distribution, skulle dette vise sig at v?re en formidabel udfordrer for de mindre m?rker, der fremstiller minimale produkter i kraft af det store antal k?rende speciald?re, som Saucony har ?bent. Saucony burde v?re en seri?s spiller i denne kategori lige uden for porten. ”Hattori f?lger mange Nike Air Max 95 Mens af de mere minimale tilbud, vi hidtil har set, ved at erstatte et sn?resystem med velcro-stropper, og selvom det er sv?rt at se, ser den ?verste meget ud minimal. En forundrende ting ved denne sko, hvis jeg fortolker billedet korrekt, er, at den laterale mellems?l p? forfoden ser ud til at mangle nogen form for gummibeskyttelse Adidas Superstar Womens (mellems?lens konstruktion i forfoden ser meget ud som den popul?re Kinvara). For en sko, der ikke har nogen drop, ser det ud til, at dette ville v?re vigtigt, da strejke til midtfod / forfod vil blive tilskyndet. Det vil v?re interessant at se, hvad mellems?lssammens?tningen er, og hvordan dette kan spille ud med hensyn til holdbarhed i denne sko. Sp?ndende tider fremover for minimalistiske l?bere! At s?tte sig f? kilometer ude p? veje eller stier er en Thanksgiving-tradition for mange l?bere. Nogle Nike Air Max 95 Mujer af os tager ud til lokale Tyrkieture og k?rer med venner og familie, og andre l?ber nogle f? ensomme kilometer for at forbr?nde nogle kalorier for at forberede festm?ltidet senere p? dagen. I ?r har dailymile-teamet sammensat det, vi kalder Feed the Turkey Virtual Turkey Trot. Uanset om du k?rer en organiseret begivenhed eller l?ber alene, uanset om du er medlem af dailymile eller ej,www.marmarisco.es  opfordrer vi dig til at overveje at melde dig til denne f?rste gang. Hvorfor skal du fodre Tyrkiet? Svaret er enkelt - fordi vi skabte denne begivenhed for at samle penge til St. Jude Children’s Research Hospital. St. Judees mission er at ”fremme kurer og midler til forebyggelse af katastrofale sygdomme til b?rn.” Hvert barn fortjener chancen for at leve et lykkeligt og sundt liv og forh?bentlig at k?re deres egen 5k en dag, og St. Jude er i forkant Nike Air Vapormax Womens med at hj?lpe b?rn, der lider p? m?der, som intet barn skal. N?r du g?r ind i Feed the Turkey Virtual Turkey Trot, bliver du bedt om at donere $ 1, $ 5 eller $ 10 til St. Jude - det er en lille m?ngde, men vores tal er store, og vi kan g?re en forskel. For et par dage siden jeg l?g en f?rste gennemgang af den meget forventede New Balance Minimus Road sko. Den n?ste dag kom UPS-manden forbi igen, denne gang med en kasse indeholdende Minimus-sko Adidas Ultra Boost Womens nr. 2, New Balance Minimus Trail (afsl?ring - dette var en mediepr?ve og blev leveret gratis). Af de to var det den der havde mig mest fascineret, da rygter antydede, at det var det mere minimale af de to sko (det er det). Jeg blev ikke skuffet. Det er sj?ldent for mig at finde en sko, der n?rmer sig perfektion p? n?sten alle m?der, men min f?rste tarmreaktion er, at Minimus Trail Nike Air Max 270 Dames kommer temmelig darned t?t. Som jeg gjorde med Minimus-vejen, er det, jeg skal g?re her, at give mine meget indledende tanker om denne sko - du kan forvente, at der vil komme mere, n?r jeg l?ber flere kilometer i dem. F?rst f?rst er Minimus-stien en meget flot sko. Jeg er en stor fan af sko, der giver en dristig erkl?ring med deres udseende, og den orange og sorte sko, som New Balance sendte mig, g?r bestemt det. Den ?verste del af Minimus-stien er hovedsageligt sammensat af to slags mesh, som begge kan skelnes tydeligt p? de billeder, der er inkluderet Nike Air Max 90 Hombre i dette indl?g. Meshet p? toebox og tunge er lidt mere polstret end resten og er bl?dere ved ber?ring.
Posted 31 Jul 2019

Reply to Topic