skorna nedan tills jag kan

90 views 0 replies
Reply to Topic
Labi1995

Total Posts: 156

N?gra personer har fr?gat mig om jag gick in i Boston Marathon med tanke p? det Nike Air Max 270 Herr registreringsst?ret som intr?ffade. Jag ?r glad att rapportera att jag var v?l f?rberedd klockan 9 p? registreringsdagen och lyckades komma in (i v?ntan p? verifiering av min BQ-tid). Nike Air Max 95 Mujer Jag hade misst?nkt att det skulle fylla snabbt, ?ven om jag inte skulle g? s? l?ngt att s?ga att jag skulle fylla i 8 timmar. Efter cirka 25 misslyckade f?rs?k att registrera mig med det ursprungliga BAA-formul?ret, skickade en v?n p? Twitter till mig en korrigerad URL som fick mig in vid f?rsta f?rs?ket - ?nnu en f?rdel med att vara en del Nike Internationalist Mujer av on-line running community! I andra Boston-relaterade nyheter, jag k?pte mitt f?rsta l?jligt ?verdrivna t?vlingsfoto sedan min knytn?vemaraton, och du kan se det nedanf?r m?llinjen vid Hampton Smuttynose Rockfest Marathon. N?r det g?ller min v?nstra fot, har jag, efter en omfattande genomg?ng av den vetenskapliga Nike Air VaporMax Dam litteraturen, kommit fram till att sl?ende h?l ?r det mest effektiva s?ttet att landa medan n?vepumpning f?r att fira en h?rt f?rtj?nt BQNew Balance tog n?sta steg i deras l?ngsamma Nike Air Max 270 Mujer bygga upp till sl?ppandet av sina Minimus-skor i g?r genom att publicera h?guppl?sta bilder av varje sko i sortimentet (NB Minimus Trail, Road och Walking / Wellness). Marknadsf?ringsmetoden de tar med dessa skor ?r till skillnad fr?n allt jag har sett tidigare, vilket f?rhoppningsvis ?r ett tecken p? att de ser minimalistiska skor som en stor Nike Air Max 90 Heren del av deras framtida erbjudanden. Kombinera skyltar som hans med en v?ldigt pro-minimalistisk artikel i november 2010-numret av Runner's World, och du m?ste fr?ga dig sj?lv om vi st?r p? en stor f?r?ndring i hur ?ven de stora skof?retagen n?rmar sig skodesign. misst?nker att minimalismen ?r h?r f?r att Adidas Campus Mujer stanna. Jag kommer till stor del att h?lla kommentar p? skorna nedan tills jag kan f? tag i ett par, men jag gillar utseendet p? det sista - ser ut som en ganska rymlig framfota p? alla tre. Vad jag som om Geeks ?r det faktum att Jason och Raymond b?da navigerar i samma initiala oj?mnheter l?ngs v?gen f?r att bli l?pare som vi alla har, och de ?r mer ?n villiga att prata om b?da de goda (som Jason nyligen avslutade sin f?rsta halvmaraton ) och det d?liga (som det faktum att Raymond utvecklade ett stressfraktur i skenbenen strax efter Nike Air Max 90 Dam att han b?rjat springa - han kommer just tillbaka till det). De har ocks? en trevlig experimenter (Jason) kontra skeptiker (Ray) schtick n?r det g?ller barfota och minimalistisk spring.
Vad jag gillar b?st med Geeks ?r framf?r allt att de delar en liknande humor och tar pottbilder p? varandra under Adidas Campus Damen hela showen. Vid mer ?n ett tillf?lle har jag skratta ut och skrattat p? spr?ng p? grund av n?got de diskuterade, vare sig det var tydligheten i deras urin, prestandaf?rdelarna med br?stmj?lk eller Rays dj?rva (men ?nd? avskr?ckta) plan att stj?la ett par av Newtons fr?n Chicago Marathon expo. Jag hade ?ran att vara g?st p? deras senaste avsnitt (# 14), och jag uppmuntrar dig att lyssna (iTunes-l?nk h?r). Vi hade mycket roligt att diskutera Chicago Marathon, vinterl?pning (inklusive mina tankar om vinterutrustning, vinterl?pningsmotivation www.amolan.esoch Disney-maraton) och en m?ngd andra ?mnen. F?r n?gra m?nader sedan skrev jag ett inl?gg som beskrev en ny linje av skor som utvecklas av GoLite skor. Linjen fr?n GoLite Footwear har vad de kallar "Baretech-teknik", som bland annat inkluderar det faktum att de har en mer anatomisk sista (Nike Air Vapormax Womens formen p? skoen passar b?ttre till foten) och ?r noll droppe, vilket betyder att det inte finns n?gon h?l hiss. Med tanke p? hur riktiga zero drop-skor som fanns p? marknaden blev jag fascinerad av vad GoLite hade i verk, s? jag kontaktade dem och de erbj?d mig att skicka ett provprov av GoLite Amp Lite, som faktureras av GoLite som "allt du beh?ver i en distansledare: prestanda, l?tt skydd och h?llbarhet. ?vre Amp Lite har ocks? en TPE-sadel som s?kerst?ller din fot p? plats ?ven i den h?rdaste terr?ngen ”(avsl?jande: dessa skor tillhandah?lls Nike Air Max 270 Dames gratis av tillverkaren).
Posted 14 Aug 2019

Reply to Topic