I tilknytning til denne ?ndring begynder deres fremskridt at blive mindre, og deres oms?tning stiger. Hvad Heiderscheit har vist er, at de ved at g?re dette muligvis ogs? reducerer slagkraften p? kn?et og hoften. Springet er s? at sige, at reduktion af mekanisk energi, der absorberes i disse samlinger p? en eller anden m?de "kurerer" skaden. Denne sidste del er desv?rre det link, der stadig skal laves, men if?lge Alex Hutchinsons artikel i The Globe and Mail
Adidas Ultra Boost Femme har Heiderscheit
Nike Air Max 720 Dames indikeret, at ”et randomiseret,
Nike Air Max 90 Womens kontrolleret fors?g, der sammenligner ?get skridtfrekvens til standardpleje for knesmerter og iliotibial b?ndssyndrom, med en op til to ?r opf?lgning, er i v?rkerne. ”Resultaterne af en s?dan unders?gelse vil v?re meget interessant at se.Jeg vil n?ste n?vne oplysninger, der pr?senteres i en fascinerende samtale, som Amby Burfoot dirigeret med Dr. Heiderscheit p? Peak Performance-bloggen - jeg kan varmt anbefale, at du l?ser den. Blandt de interessante spidser fra interviewet er f?lgende: I interviewet p?peger Heiderscheit, at ideen til gennemf?relse af unders?gelsen kom fra observation af l?bere i deres klinik - de bem?rkede, at mange patienter rapporterede, at deres kn? f?lte sig bedre, n?r de l?b hurtigt ( hvilket ogs? indeb?rer hurtigere kadence). Dette er et godt eksempel p?, hvordan anekdoter kan
Nike Air Max 720 Womens drive interessant forskning,
Nike Air VaporMax Femme og det er forfriskende at h?re dette. Alt for ofte kan forskere lide at skubbe anekdotiske beviser til side, n?r det i virkeligheden kan v?re den st?rste inspirationskilde til forskning. Det, vi ser lige nu i den barfede / minimalistiske debat, er masser af anekdoter og lidt h?rd research, men mit h?b er, at de anekdoter, der er derude, vil f? forskere til at stille og adressere nye og interessante sp?rgsm?l. Som svar p? et sp?rgsm?l, der blev stillet af Burfoot om, hvad han troede kunne ske, hvis hans motiver havde b?ret racing-lejligheder, svarede Heiderscheit: ”Jeg vil g?tte, og dette er bare spekulationer, at de ikke ville k?re det samme som p? tr?ningen sko. Jeg tror, ??de ville have valgt en foretrukken skridtfrekvens t?t p? vores +5 procents tilstand. ”Burfoot sp?rger videre, om" tykke, polstrede
Nike Air Max Classic BW Womens sko "tilskynder l?bere til
Adidas Hamburg Donne at tage et l?ngere skridt, som Heiderscheit reagerer p?, at der er masser af variationer (som jeg ville forvente), men at det "virker som en rimelig konklusion." Heiderscheit adresserer det faktum, at l?bere i hans unders?gelse opfattede en h?jere grad af anstrengelse i en hurtigere hastighed ved at p?pege, at det tager tid at tilpasse sig en ny g? frem og ikke f?le sig "kl?et" ved at g?re det. Dette er min oplevelse n?jagtigt - hver gang jeg pr?ver noget nyt med min l?begang f?les det underligt i starten, men med praksis har det en tendens til at blive meget mere behageligt. P? trods af de interessante fund, der blev pr?senteret i denne unders?gelse ang?ende de potentielle fordele ved en kortere, hurtigere skridt, p?peger Dr. Heiderscheit klart, at de ikke har knyttet reduceret p?virkningskraft p? led
Adidas Ultra Boost Damen til skadesreduktion. Han
Nike Air Max Tn Womens antyder imidlertid i Burfoots interview, at anekdotisk bevis fra klinikken ser ud til at underst?tte denne p?stand - indtil resultaterne af en skadesunders?gelse kommer ud, det er det, vi er n?dt til at forts?tte. Jeg vil gerne adressere dette, fordi jeg ofte ser, hvordan resultater af unders?gelser som dette kan tages for langt for at st?tte et punkt (jeg har sandsynligvis gjort det selv fra tid til anden). Det er vigtigt at bem?rke, at Heiderscheits unders?gelse hverken var beregnet til eller designet til at tackle fordelene ved barfodet / minimalistisk l?b. Selvom jeg ikke kan v?re sikker p?, har jeg mistanke om, at de fleste af l?berne i unders?gelsen var if?rt moderne, tykke s?lesko. S? det er helt muligt, at fordelene ved en kortere, hurtigere skridt er uafh?ngige af fodt?j. Hvad jeg synes er sp?ndende
Nike Air Max 1 Damen er, at mange mennesker
Nike Air Vapormax Damen ser et forholdsvis hurtigt skift
Nike Air Max 95 Damen i gang, n?r de begynder at g? i barfodet / minimalistisk l?b. Jeg har oplevet dette selv. S?ledes er det muligt, at g? barfodet / minimalistisk kan hj?lpe dig i en gangovergang, hvilket igen kan hj?lpe dig med at h?ste nogle af de fordele, der till?gges emnerne i Heiderscheits unders?gelse, n?r du l?ber med ?get kadence.