I det seneste har Mach 12 ogs? v?ret min valg af racersko.
Adidas Superstar Womens Jeg endte p? andenpladsen i en lille, lokal 5K i dem (mit bedste nogensinde afsluttende sted), og jeg satte en 4-mile PR i dem p? et meget kuperet kursus i begyndelsen af ??juli. Deres lette v?gt og lave k?retur g?r dem til en ideel sko til at l?be hurtigt! Brooks Mach 12 er en super let, flot sko, der er godt designet til hastighed - med mine nylige racepr?stationer som en indikation har det bestemt bevist sig selv til mig. I et marked, hvor s?kaldte “minimalistiske” sko begynder at dukke op overalt (mange koster op over $ 100), er de i stand til at k?be en lav drop-sko, der er
Adidas Superstar Femme bygget t?t p? jorden for mindre end $ 50 (se Running Warehouse-link nedenfor)
Nike Air Max 270 Femme g?r Mach 12 til et godt valg for enhver, der ?nsker at eksperimentere med mindre sko uden at bryde banken. Hvem ved, som nogle af mine venner har opdaget med Mach 11, du
Adidas Campus Mujer m?ske bare beslutte, at du ikke har brug for noget mere! Jeg er ret overbevist p? dette tidspunkt om, at l?bere vil g?re n?sten alt for at komme i deres miles. Med dette i tankerne, ville jeg have opfindsomheden (og m?ske let sindssyge, men hvem skal jeg tale efter at have l?bet 15 mil sidste weekend i t?sko)? Af en lokal l?bende ven i New Hampshire. En af de udfordringer, vi st?r over for, mens vi l?ber trail her om sommeren er hjorte fluer. De er en stor irritation, hver gang du kommer ind i skoven, og r?d om at h?ndtere dem sp?nder fra at stikke et bregneh?r i din hat, s? det str?kker
Nike Air Max 90 Femme sig lodret fra dit hoved (tilsyneladende sigter de mod det h?jeste sted,
Nike Air VaporMax Donne og du f?r se ud som en sk?r person, mens du l?ber), eller det mere almindelige r?d om simpelthen "at l?be hurtigere." N?, min ven Jim har lige lagt et billede p? Facebook,
Nike Air Max 90 Womens der viser en lille kontrast, som han lavede for at h?ndtere fluerne, s? han kunne forts?tte med at f? i hans l?ber p? hans yndlingsspor. Han belagte en plastik kop med nogle kl?brige ting, der hed Tanglefoot, fastgjorde det til sin l?behue og tog af sted gennem skoven. Her var hvad han havde at sige: "En" trolling hjorteflue "+ en langsom joggetur p? de lokale stier = 50+ hjorteflugter, D?DE !!! Fjollet, sjovt og effektivt. Jeg vil genvinde mine elskede stier nu, takk for alt. ”Det fotografiske bevis er nedenfor - jeg vil meget gerne h?re, hvad hans kone havde at sige om dette! Sidste uges kollega-forsker / blogger Steve Magness stillede en lang, grundig post,
Nike Air Max 270 Womens der forklarede hans tanker om ”S?dan l?ber jeg.” En af de ting, som jeg fandt interessant ved hans indl?g, var hans diskussion af brugen af ??“signaler” for at hj?lpe
Nike Air VaporMax Dames en med at forbedre l?bets form. Som Magness indr?mmer, er tegnene ofte en overdrivelse af, hvad der sker i virkeligheden, og form?let er at f? en l?ber til at ?ndre form i den retning, der ?nskes ved at t?nke i form af en k?, der overskygger det egentlige m?l. Som et eksempel, her er hvad Magness har at sige om signaler brugt med m?let om at f? en l?ber til at forkorte deres skridt (for at undg? overdreven - mere om dette nedenfor) og vedtage en mere midtfod / forfods-fodspor ”Nogle gange hj?lper det n?r man giver signaler overv?gte punktet, som at fort?lle en l?ber at f?le, at de l?gger f?dderne bag sig, n?r de korrigerer fodstrejken. Da “normal” er ukorrekt, s?som at r?kke ud og h?l ramme i dette eksempel, er det somme tider n?dvendigt at korrigere overhovedet. ”Som angivet er det grundl?ggende m?l med ovenn?vnte k? at
www.tobiasstiftung.dehj?lpe en l?ber med at undg? overdreven (se billede nedenfor) , det er n?r en l?ber n?r frem foran kroppen med blyfoden og (typisk) h?lstrejker med et forl?nget ben (jeg skal understrege, at overstriding og h?lstrejke ikke n?dvendigvis altid er forbundet). Overstriding er knyttet til genereringen af ??bremsekr?fter og deceleration af kroppen ved fodst?d, hvilket reducerer effektiviteten og potentielt ?ger risikoen for personskader p? grund af st?dchok, der sender benet op. Mens der er debat om mange aspekter af k?rende form, er undg?else af overstridelse en ting, som de fleste mennesker ser ud til at v?re enige om (sk?nt nogle har stillet sp?rgsm?lstegn ved, om vi endda har en n?jagtig definition af overdreven). N?r vi vender tilbage til Steve's
www.jamlikhalsavast.se signal, er virkeligheden, at l?beren aldrig "vil l?gge foden bag dem", men bevidst
www.aquarillon.frat t?nke p? dette signal kan hj?lpe l?beren til at lande t?ttere p? deres massecenter og undg? den frygtede overstrid.