~FiT oF LaUghTeR~

2967 views 84 replies
Reply to Topic
friend_16

Total Posts: 10089

it often happens that u get a fit of laughter and apparently there is no reason behind it..

at aftari's time, i was enjoying aftari with my family, i was almost finished with it. i was showing effeciency by collecting the empty mugs, my sis was sitting next to me, she was saying something to my bro, i thought she has also finished with her dodh soda so i just picked her mug. when i picked her mug i realised it wasn't empty and at the same moment she saw her mug going away.. we looked at each other and begin to laugh for no reason.. and my bro was like k "hua kia hai" and we both cudn't stop laughing.. after a while she said k acha u thought i was busy talking wid him (my bro) and u were taking an advantage to drink my dhodh soda and again we got the fit of laughter, coz i had not picked her mug with this intention.. after a while (controlling our laughs i told her k i thought her mug was empty and was putting the empty mugs together..

right now when i think of the reason of my laughter, i cannot find any, sometimes just a gesture is enough to make u laugh..

wht do u say? any incidents to share, where afterwards u don't find any reason to be laughed at...
Posted 17 Sep 2007

Ashii says

hota hai hota haaiii
hamare saath bhi hota hai
Posted 17 Sep 2007

friend_16 says
tu koi apna experience bhee share karein..
Posted 17 Sep 2007

Bazigaar says
mirgi ka doora?
Posted 18 Sep 2007

Ayesha says
hmmm mujhay yaad aa gaya

jab main 10th class main thi....aik din free period main, mein aur meri frnd Hina nay kaha chalo Ashi aisay he aik doosray k kaan main koi baat kah kar hanstay hain...mein nay kaha yaar nahi mujh say nahi hansa jaye ga...kahnay lagi try karo....aur yahi huwa us nay kaan main pata nahi kia ool fool kaha aur hansnay lagi usay hansta daikh kar meri hansi bhi choot gai...aur poori class main sirf hum 2 larkiyaan paglon ki tarah hans rahin thin...without any reason ....baqi sab larkiyaan hamain daikh rahi thin k inhain kia ho gaya hai baithay bithaye...aur hum itna hansay k aankhon main paani aur cheeks red ho gaye...abhi bhi jab woh scene yaad ata hai tu hansi aa jati hai...
Posted 18 Sep 2007

friend_16 says
Bazigaar said:

mirgi ka doora?

i didn't meant that..
Posted 18 Sep 2007

friend_16 says
Ayesha said:

hmmm mujhay yaad aa gaya

jab main 10th class main thi....aik din free period main, mein aur meri frnd Hina nay kaha chalo Ashi aisay he aik doosray k kaan main koi baat kah kar hanstay hain...mein nay kaha yaar nahi mujh say nahi hansa jaye ga...kahnay lagi try karo....aur yahi huwa us nay kaan main pata nahi kia ool fool kaha aur hansnay lagi usay hansta daikh kar meri hansi bhi choot gai...aur poori class main sirf hum 2 larkiyaan paglon ki tarah hans rahin thin...without any reason ....baqi sab larkiyaan hamain daikh rahi thin k inhain kia ho gaya hai baithay bithaye...aur hum itna hansay k aankhon main paani aur cheeks red ho gaye...abhi bhi jab woh scene yaad ata hai tu hansi aa jati hai...

bachon mein ziada hota hai, awein kisi baat per hansi ajati hai..
Posted 18 Sep 2007

Ayesha says
Posted 18 Sep 2007

friend_16 says
aww .. ye kia hua ayesha? hanstay hanstay?
Posted 18 Sep 2007

mai nahi yaad karna chathaa khuch bhi asaa cz jub mai pak mai wid family iftariii kartaa thaa tou buss ... rozy ki waja say say sub k moun pay 12 bajy hoty thay ..mai hila nahi tou dant pari nahi ek ou sub say chotha hona duniya k sub say bara ghuna hai
Posted 18 Sep 2007

Ayesha says
chota hona gunah to nahi hai but main nay jitnay bhi chotay piece daikhay hain woh zara hat k he hotay hai...chahay larka ho ya larki...

meray hubby bhi ghar main sab say chotayhain
Posted 18 Sep 2007

friend_16 says
mainey kaheen mention tu nahi kia k sirf aftari k he moments yaad karein ... koi bhe acha moment kaheen b
Posted 18 Sep 2007

@Ayesha... oya nahi ghunah hai yaar khabi apny husband k dil say pochna bauth c baaton k tum ko pata he nahi hoo ga lol j/k
zahir c baat hai choty piece hut k he hoty hain

@friend_16.. apny tou life sirf acchy moments say bhari pari hai (Allah K Karam say )aub kon kon say bataooon.
n e ways
Posted 18 Sep 2007

friend_16 says
waisay ye excuse tu bohat he acha hai k itnay hein kaun kaun say sunao.. ye wala excuse app meray dosray topic mein post ker dein.. (wohi jis mein excuses batanay hein)

any good moment which recently happened with u..
Posted 18 Sep 2007

Ayesha says
@ Gee-z

waisay meray husband bhi yahi kahtay hain (Allah ka shukar hai)
k unki life main koi dukh nahi hai..

Posted 18 Sep 2007

Ayesha says
friend_16 said:

aww .. ye kia hua ayesha? hanstay hanstay?

mukka maara

Posted 18 Sep 2007

madgirl* says
yaar mere saath bhi hota hai or kaafi dant bhi parhti hai mujhe apni ammi se
Posted 18 Sep 2007

cutefriend says
friend_16 said:

it often happens that u get a fit of laughter and apparently there is no reason behind it..

at aftari's time, i was enjoying aftari with my family, i was almost finished with it. i was showing effeciency by collecting the empty mugs, my sis was sitting next to me, she was saying something to my bro, i thought she has also finished with her dodh soda so i just picked her mug. when i picked her mug i realised it wasn't empty and at the same moment she saw her mug going away.. we looked at each other and begin to laugh for no reason.. and my bro was like k "hua kia hai" and we both cudn't stop laughing.. after a while she said k acha u thought i was busy talking wid him (my bro) and u were taking an advantage to drink my dhodh soda and again we got the fit of laughter, coz i had not picked her mug with this intention.. after a while (controlling our laughs i told her k i thought her mug was empty and was putting the empty mugs together..

right now when i think of the reason of my laughter, i cannot find any, sometimes just a gesture is enough to make u laugh..

wht do u say? any incidents to share, where afterwards u don't find any reason to be laughed at...

yarr sedha sedha hisab hai ke matt mari gai si

per wesye jo u ki sis ne socha us ke barye main bhi ghor kia ja sakta hai
Posted 19 Sep 2007

Bazigaar says
friend_16 said:

Bazigaar said:

mirgi ka doora?

i didn't meant that..

okie dokie
Posted 19 Sep 2007

May Be says
we all friends and coznz were all together in some party at our home. raat ko dair tak gapain lagti rahin aur wahin per farsh per bistar bichae aur khawab-e-khargosh mai gum. rat ko aik czn ko pias lagi. andheray ki wajah sai nazar nahi aya aur frnd kay paon sai takra kar dharam sai baqi czns kay oper. bokhlahat kay baad sab ko hasi ka dora para aur adhi raat ko pagalon ki tarah andheray mai hasi aur qehqay. khamoshi chanay lagti to phir kisi na kisi ki hasi phot parti aur phir wohi sorat-e-hal. kafi dair baad aik czn nay himat ki aur lite on ki to khamoshi howi.
Posted 19 Sep 2007

nikama says
baat he to sharam naak lekin pichle jummay ko mulla ka sermon khtam hone main nahin a raha tha,just when i yawned the person sitting next to me also opened his mouth and we both first laughed and then tried to quickly stop our laughter at the same time and then started laughing once again(much to the annoyance of other fellows)
Posted 19 Sep 2007

friend_16 says

achay he kaamon mein hamain neend aany lagti hai.. neend na bhee aiy we start to yawn..

per khair that wasn't intentional.. right?
Posted 19 Sep 2007

nikama says
ofcourse it wasnt
bas achanak hi aisa ho gaya
Posted 19 Sep 2007

friend_16 says
ho jata hai.. apparently kabhe kabhe koi reason bhe nahi hoti..

just a gesture is enough to make u laugh..
Posted 19 Sep 2007

nikama says
exactly,vaise mere sath to aisa kafi hota he kabhi akelay bethay huay koi puraani baat yaad a jati he aur main zor zor se hansna shroo ker deta hoon meri ammi kafi tang hain meri is adat se
Posted 19 Sep 2007

friend_16 says
ghar tak tu theek hai laiken agar bahir aisa karein gay tu loog... ahem ...
Posted 20 Sep 2007

nikama says
bahir bhi ho jata he kabhi kabhar but who cares
Posted 20 Sep 2007

friend_16 says
app care karein na karein .. par log bara yaad rakhtay hein..

banday ki bhe koi PR hoti hai..
Posted 20 Sep 2007

nikama says
apni shroo se kharaab he ab koi farq nahin perta
Posted 20 Sep 2007

friend_16 says

farq pena tu chahyee .. i think tab say he app nay apna nick nikama rakh lia..
Posted 20 Sep 2007

Bazigaar says
now what
Posted 21 Sep 2007

Reply to Topic