I morse vaknade jag och fann mig sj?lv vill ha
Nike Air Max Thea Damen ensamhet p? sp?ret jag skulle vara sn?skor. Min hunch var att huvudet upp Deer Creek Road utanf?r Mountain Loop Highway utanf?r Granite Falls och k?r tills sn?n blev en belastning p? mitt fordon, och tveksamt att g? vidare. Jag gjorde det och slutade cirka 2,5 mil fr?n sp?rvagnen till Kelcema Lake, min destination.Trailf?rh?llanden varierade fr?n pulver till slush och till och med
Asics Gel Lyte 3 Femme n?gra nakna fl?ckar n?r jag reste v?gen, hela tiden h?rde ljudet av vinter om mig.
Nike Air Max 95 Womens Mina sn?skor i nysn? och det enstaka sn?fallet fr?n tr?d tillsammans med de m?nga vattenfall som jag st?tt p? var musik i mina ?ron. Inte en sj?l var att se eller h?ras. P? sp?rv?gen m?tte jag ett sp?r som inte hade sett n?gon aktivitet och var helt otravad sedan det nya sn?fallet. Jag jobbade l?ngsamt
Nike Air Max 2017 Donne ner till sj?n med mina Tubbs Snowshoes som s?krar min fot hela distansen.
Nike Air Max Classic BW Womens Dessa v?rf?rh?llanden var inte optimala, men skorna utf?rde felfritt. ?vernattning i min Tubbs Snowshoes s? l?nge som m?jligt, utforskade jag omr?det runt sj?n i ca 45 minuter, tog bilder och satt vid vattenkanten. Det var en fantastisk dag att vara ute och jag ?r tacksam f?r resan. Med lycka till f?r vi lite mer av det h?r vinterv?der p? v?ren. "5 minuter. Expeditionen stod
Nike Air Max Thea Dames d?r och tittade ?ver f?lgen vid kanjonen i 5 minuter i fullst?ndig tystnad i chock av
Asics Gel Lyte 3 Womenssk?nheten som de hade hittat. Det ?r d?rf?r det h?r kallas Inspiration Point. "V?r guide sa. B?r v?ra 30 tums Wilderness Tubbs Snowshoes som vi hade tagit hela v?gen till Yellowstone, vi upplevde vinterskr?ck p? Inspiration Point.
Med utsikt ?ver Grand Canyon of Yellowstone k?nde vi den andl?s Nike Air Max 90 Femme Noir et Rose underg?ng som utforskar erfarat f?r l?nge sedan. Kanjonen var stor och f?ll 800-Nike Air Max Tavas Womens 1200 fot nedanf?r. St?ende p? f?lgen och tittar ?ver hur vi kunde se kanjonens f?rger kikar ut fr?n under sn?n. Det breda spektret av gula, apelsiner och r?da i kontrast till sn?n var ?vertygad. Paret i vinterens dans var landskapet och sn?n uts?kt och unikt. Aldrig hade jag n?gonsin sett n?got s? briljant i vinterens omfamning.