f?r m?nga l?gre p

985 views 4 replies
Reply to Topic
lixiaoyao1994

Total Posts: 90

OK. Jag tog bara upp det idag eftersom jag visste att du skulle vilja venta ut. Jag har inga riktiga insikter om vad de ?r upp till idag. I Philadelphia hade vi erfarenheten av de tv? huvudpapper som alla ?r under ett Nike Air Max 1 Womens tak. S? det ?r inte s? ovanligt f?r mig. Vi ska se om det fungerar. Adidas ZX Flux Homme Det kan vara s? att det bara inte finns plats f?r tv? lokala papper p? en marknad lika stor som Chicago. New York g?r det fortfarande. Vi ska se Nike Air Huarache Womens hur l?nge. Men New York ?r en typ av en enhet f?r sig sj?lv. De normala reglerna f?r ekonomi g?ller Adidas Gazelle Dames inte alltid d?r. Vad ?r papper nr 2 i LA? Jag ?r r?dd att jag inte vet det. Jag tror att det ?r LA Daily News, men jag var p? v?g att n?mna LA. I New York City har du New York Times, New York Post och Newsday. LA Times ?r s? mycket st?rre och mer relevant ?n Daily News - ledsen f?r att n?gon lyssnar som kan ha n?gon koppling till LA Daily News. Men du kan bo i New York City, och det finns legitima sk?l att prenumerera p? alla tre av dessa tidningar. Och jag tror, ??bara fr?n ett leende synpunkt, det kommer att bli en sorglig Adidas Tubular Mujer dag om New York Post n?gonsin g?r under. Vad finns p? omslaget och p? Nike Air Max 1 Mens baksidan av New York Post? Jag vill alltid veta det. Under de senaste ?ren har Coach f?rs?kt balansera f?rs?ljningen av sina avancerade produkter med f?rs?ljningen av sina billigare uttag. Den balanserings?tg?rden har varit sv?r att dra av, eftersom Nike Air Max 1 Womens s?ljer f?r m?nga l?gre produkter slutar sig f?rmodligen billigare sitt varum?rke, medan de prickigare produkterna m?ter h?rd konkurrens fr?n LVMHs Louis Vuitton och andra high-end-spelare. Coach betalar f?r n?rvarande ett utbytesutbyte p? 3 %, Som st?ds av ett utbetalningsf?rh?llande p? 73%. Att f?rv?rva Kate Spade borde orsaka det f?rh?llandet att tillf?lligt spika, men Coach har hiked sin utdelning varje ?r sedan introducera den 2009 - s? det kommer nog inte att sk?ra ut sin utbetalning n?r som helst snart. Nike Air Max Command Womens Det h?ga fokuset isolerar LVMH fr?n utloppsanalibaliseringen woes som pl?gar Prisv?rda Adidas Superstar Dames Blauw lyxspelare som Coach, Kate Spade och Michael Kors. Som en f?ljd av detta stannar LVMHs tillv?xt stadigare - f?rs?ljningen steg ?ver Nordamerika, Europa och Asien i finanspolitiken 2016. Topp varum?rken som Bvlgari och Tag Heuer fick marknadsandelar Adidas Superstar Dames Grijs och produktinnovationer lyfte f?rs?ljningen av sina Christian Dior-dofter.
Posted 24 May 2017

Reply to Topic