Ik heb mijn eerste paar negen jaar geleden gekocht. Lopen - oefening in het algemeen - kwam niet van nature naar mij toe: Nike Air Max 90 Damen Schwarz op school had ik een permanente noot van mijn moeder om uit de lucht te komen, en als volwassene betekende aerobic activiteit wild dansen in zweterige clubs. Maar zoals ik 30 benaderde wilde ik veranderen. Ik wilde lopen.
Rennen lijkt makkelijk; Het zag er vrij uit. Ik had mensen in het park gezien, met roekeloos verlaten. Ik benijdde hen. Dus ik deed Nike Air Max Zero Femme wat de meeste mensen met een lichaamsbeweging hebben en doen een sportschool. Op deze manier kan ik ook lopen, maar zonder de verlegenheid om te worden gekeken door veroordelende hondwandelaars en picknicks. Maar het lijkt erop dat het moeilijk was. Echt moeilijk. Na mijn eerste wobbele poging op een loopband, doet alles pijn - niet geholpen door mijn "stijlvolle" trainers. Ik had niet eens gerealiseerd dat er verschillende soorten trainers waren; Dat de kroeg, de aerobics klasse en Adidas Superstar Womens Black een lange afstand rennen andere schoenen nodig hebben. Ik zag al snel een hele wereld van lopende kit open voor mij. Het enige probleem was, ik voelde me niet als een runner. Ik was gewoon een ongemakkelijke gym-goer in een Beastie Boys T-shirt en een oude paar leggings. Dus ik maakte me een deal: toen ik 5 km zonder stop kon, zou ik me een goed paar Nike Air Max Zero Womens loopschoenen kopen.
Aanvankelijk kon ik maar een minuut of twee beheren. Maar samengestoken, die oneven minuten maakte een mijl. Mettertijd werd een mijl twee, en ik begon met mijn blog: Lazy Girl Running. Eindelijk raakte het treadmill's scherm 5 km. Ik voelde me trots, ik voelde me iets ziek, en ik voelde me klaar om te winkelen. Natuurlijk zijn hardlopen al sindsdien een lange weg gekomen. Mijn nieuwe schoenen waren groot, wit, lelijk en briljant comfortabel; Ze waren wat hardlopers Nike Air Max 90 Donne Rosa droegen. En als ik een hardloper zou zijn, moest ik mijn smaak aan de ene kant zetten en de uniform aanbrengen. Langs hun 500-jarige mijl verzamelde dat originele paar heel eerste. Ik droeg ze voor mijn eerste buitenloop, mijn eerste 10km en 18 maanden nadat ik voor het eerst op de loopband ging, mijn eerste halve marathon. Ze maakten me een hardloper. In de Nike Air Max 2016 Damen tijd volgde een volledige marathon, dan nog veel meer, dan persoonlijke bests, triathlons en zelfs ultramarathons.
Toen ik snelheid ophaalde, was het blog ook - het lijkt me dat ik niet de enige luie loper daar was. Het leidde tot een boekovereenkomst, The Lazy Runner, en later een ander op triathlons. Vervolgens heb ik de beslissing genomen om mijn baan te stoppen en opnieuw te beginnen als trainer en coach, waardoor mensen leren om lief te hebben, zo veel te lopen als ik Nike Air Max 90 Damen Pink (uiteindelijk) groeide.