Wat was je eerste 'grote' paar schoenen?
Persoonlijk? In 2000, toen de Air Jordan XI "Concord" de eerste keer terugkeerde.
Ik was een freshman bij Rutgers en had nog steeds vrienden bij Foot Locker, dus ik had een vriend die een paar voor mij had gezet. Ik had geen geld, maar ik betaalde voor die, en ik heb dat paar nog steeds. Ik droeg ze in de grond, maar ze zijn nog steeds in Nike Air Vapormax Damen een mooie goede vorm.
Maar ja, mijn Nike Air Max 2016 Womens moeder is de reden dat al die spullen zat in mijn slaapkamer voor ongeveer 15-18 jaar, onaangetast.
Hoe vaak ga je terug en verwijzen?
Niet vaak - ik ging nooit echt naar huis. Ik woon in Jersey City, en daarvoor was in New Brunswick, dus alles in South Jersey zat er pas sinds 2000. Nu, snel vooruit naar 2014, en Instagram opstond. Ik begon te zien dat mensen zoals Adidas Yeezy Boost 350 Dames Nick Wooster en The Sartorialist Nike Air Huarache Damen het gebruiken, en die mannen zijn mijn helden voor mode, dus ik begon mijn eigen rekening.
Je weet hoe het gaat: je post een keer, een paar vrienden vinden het leuk, het is wel leuk, maar ik dacht dat er veel kracht in het platform was omdat het zo makkelijk was om je te gebruiken en met zo veel mensen verbonden te zijn. Dus, ik begon een nieuw account en begon foto's van mijn schoencollectie te Adidas Tubular Dames plaatsen, plus een aantal oude afbeeldingen Adidas NMD Homme die ik had. Zeer snel begon het te groeien.
Het grappige is, een van mijn eerste grote berichten was ik naar de beroemde schoeisel op 14th Street, waarbij ik een paar Air Monarchs opsteek, een selfie knuffelde en ze vervolgens met een bijschrift zetten, zoals "Net zo weet je dit Schoen is de bestseller van Nike. "Mensen vonden het geweldig. Team Monarch reposted Adidas NMD Womens het, toen Complex reposted het, en Adidas Tubular Femme dat hielp me af te nemen.