medan ett gummi

387 views 1 replies
Reply to Topic
melting

Total Posts: 520

F?rutom par f?r LeBron James,  Kevin Durant och Paul George finns Nike Air Max 90 Femme Noir et Rose det en speciell smink av Nike Kyrie Nike Air Max 90 Mujer 3 f?r den h?r veckans akademih?ndelse i www.marziacorso.ch Los Angeles.

Med samma militaristiska tillv?gag?ngss?tt rullade designers denna slanka, marinbaserade f?rgv?g, hj?lpt av hits av svart och metalliskt guld. Akademins sk?ldm?rke ?r placerad p? sido h?len, medan ett gummi gummi yttersula sitter nedanf?r.

Det ?r inte troligt att akademiens sneakers kommer att se en detaljhandeln. Under tiden njut av dessa n?rbilder av Kyrie 3 och PG1 fr?n kollektionen. Min besatthet med sneakers startade i tredje klass. Jag var det nya barnet i en ny skola, och som en generellt socialt obekv?m och orolig person var jag ganska kl?md upp.

Men n?gra m?nader in i det f?rsta ?ret slog jag upp ett nytt par skor, och medan jag satt med grammatik?vningar i de nya sparken s?g en av mina klasskamrater dem och Nike Air Max 90 Womens gasped. Han gick p? kn? och fortsatte Nike Air Max 90 Mujer Rosa att lyfta armarna upp till himlen Nike Air Presto Dam och sedan ner till f?tterna som om han www.lemurmureduson.fr lovordade mig.

Det var p? grund av skor. Han ?lskade dem. Jag kommer inte ih?g vad han sa, eller vilka skor de var, men jag minns hans gest livligt. I min lilla hj?rna bildades en l?nk: Social acceptans ?r knuten till f?rskt skor. Det f?r?ndrade allt.

Jag kommer inte ih?g n?gonting om preferenser f?r varum?rken eller stilar under de f?rsta ?ren, men d? m?tte jag en av mina barndoms viktigaste eroder. N?gra ?r efter den ber?mda h?ndelsen, som mellanskolan slog h?rt och jag b?rjade uppm?rksamma m?rken, kom en ny student till v?r lilla skola. Vi l?rde oss senare att han lidit genom trauma - hans mamma hade d?tt strax f?re skolans start. Han ?versatte sm?rtan till mobbning. F?rst var det scattershot, men ganska snabbt fokuserade han p? Nike Air Max 90 Hombre Rojas mig.

Posted 18 Aug 2017

Posted 04 Apr 2018

Reply to Topic