De Nike Air Zoom Pegasu

448 views 2 replies
Reply to Topic
yaya2017

Total Posts: 420

De NikeLab Pocketknife DM maakt inspiratie uit de flexibiliteit en gemak van de 1998 ACG Pocket Knife. Dit nieuwe Pocketknife-silhouet verdubbelt het origineel Nike Air Max 90 Essential Donne van het interlockende webbingstelsel en voegt een lusjesluiting aan de rek boven. Het voegt ook kleine elastische zijpanelen Adidas Superstar Dámské Supercolor aan weerszijden van de tong toe. De buitenzool is verdeeld in vier rubberen peulen met rechthoekige tractiepatronen voor grotere flexibiliteit en grip. De Nike Air Max 2 Uptempo '94 is een merk op een universiteit waarvan de winnende traditie zich uitstrekt tot de huidige dag en die veel tegenstander hebben bedeviled. Het is terug in het OG-formulier vanaf 1 juli op Nike +, SNKRS, nike.com en bij selecte retailers. Op deze dag 45 jaar geleden kregen vrouwen gelijke kansen in atletiek - een belangrijke mijlpaal waarin vrouwelijke atleten de kans kregen te maken geschiedenis in de sport.
Deze Nike Air Huarache Dámské Nike Air Zoom Pegasus 34 iD is ge?nspireerd door Joan Benoit Samuelson's eerste herinneringen aan haar iconische loopbaan.Nike Air Max 90 Womens "Toen ik begon te lopen, was ik zo beschaamd dat ik zou lopen als auto's me overgingen, of alsof ik naar de bloemen kijk," zegt Nike Air Max 90 Dámské cerné Samuelson. Samuelson overwon die initi?le onzekerheden en bleef een marathonkampioen van vrouwen worden. Van daaruit bleven de atleten over de hele wereld al decennia door.
De Nike Air Zoom Pegasus 34 iD is beschikbaar vanaf 23 juni met vier bovenstaande opties op nike.com/nikeid.It's beschikbaar vanaf 1 juli op Nike +, nike.com/nikelab en bij selecteurs. De NikeLab Air VaporMax is verkrijgbaar in een Desert Moss kleurweg beginnende 26 juni op Nike +, SNKRS, nike.com en bij selecte retailers. De NikeLab Air VaporMax is verkrijgbaar in een Tea Berry colorway vanaf 26 juni op Nike +, SNKRS, Nike Air Pegasus 89 Mens nike.com en bij selecte retailers. De Nike Air Zoom Spiridon ' 16 is verkrijgbaar in een Black Anthracite Colorway vanaf 21 Nike Air Presto Dames juni op Nike +, nike.com en bij selecte retailers. De Nike Meadow heeft een velg met twee riemen voor een gemakkelijke toegang en Nike Air Max Tavas Donne moeiteloze stijl. De hak beschikt over het "Baby Tanden" Nike logo van 1976, ontworpen door Geoff Hollister.
De KYRIE 3 N7 is vanaf 20 juni beschikbaar op Nike +, nike.com/nikelab en bij selecte retailers. De KYRIE 3 N7 heeft de rode, oranje en gele accenten perfect voor lange dagen basketbal van de zomer.
Het is beschikbaar vanaf 21 juni op Nike +, nike.com en bij selecte retailers. Voor meer informatie over N7, ga naar n7fund.com.
Posted 21 Sep 2017

Reply to Topic