Vanaf dat

242 views 1 replies
Reply to Topic
lixiaoyao1994

Total Posts: 90

"Het is waarschijnlijk ongeveer 1990, misschien '91. Het betrof sportcar-race (Sports Car Club of America). Ik kocht deze auto die het nationale kampioenschap in '89 won. We racen voor punten in het zuidoosten om te kunnen gaan naar Adidas ZX Flux Womens Het nationale kampioenschap. Op dat moment had ik de punten nodig en er was een dubbele race in Savannah, Ga., Over de vierde. Dit was toen de Freedom Run op de vierde was. Het was een kwestie om de races te maken De runoffs of het uitvoeren van de race. Op dat punt was mijn prioriteit sport-auto-race punten. Ik ging naar Savannah, Adidas Superstar Dames eindigde beide races, kreeg de punten, maakte de afloop. Het volgende jaar had ik niet genoeg Concurrenten in mijn klas om zich zorgen te maken over punten. Ik wist dat ik het toch zou krijgen. Dus ik Nike Air Max 90 Donne Rosahoefde niet te gaan. Vanaf dat moment werd de wegrace de prioriteit.

'Het heeft me niet echt zo veel gedaan, zo veel als nu.' Iedereen vraagt ??altijd: 'Wat is er al dat jaar gebeurd?' Op dat moment was het gewoon iets te doen. Het lopje was niet zo belangrijk. Ik had het alleen al 12 of 13 jaar gedaan, zoiets. Dat was bijna niet zo belangrijk als nu 40 jaar. Had geen idee dat ik in 40 jaar zou lopen. "" Drie of vier jaar geleden. Ik had plantar fasciitis en ik had het erg erg. Ik liep in een vriend die een Adidas Superstar Donne Rosa triathlete is ... en hij gaf Ik ben de naam van een chiropractor, Damien Rudolfo. Dit was ongeveer drie weken voor het evenement.Adidas Superstar Homme  (Rudolfo) zei: 'Als je het wilt laten lopen, kan ik je daar binnen komen. Je moet wel komen Hier twee of drie keer per week, en het zal niet leuk zijn. ' Dat deed ik, en de dag voor de race maakte hij de KT-tape en ik maakte het klaar. 'Zoals in de Adidas Superstar Donne Bianche fiets is, heeft de lopende markt een duik gehad, Nike Air Max 90 Donne Nero zeker in het laatste jaar en in retrospectie, misschien is deze geringe afname Begon eerder. Kleiner merken, zoals Newton, Skora en anderen worstelden en er waren merken die hun lopende schoenafdelingen helemaal afsluiten, zoals Pearl Izumi en Zoot. HOKA leek de uitvallers, immuun voor de dalende markt, vooral omdat ze iets aanbieden die andere merken niet doen. Nog.

Toch produceerde een klein Nike Air Max 95 Herren nieuw merk, 361? Running, rijdende schoenen zonder fanfare. Het merk lijkt te zijn van China, maar heeft een Amerikaans kantoor en is er maar in Nike Air Max 90 Damen Europa op. Kijk eens naar de verschillende websites, de VS en de EU-collecties lijken heel anders dan hun Chinese collecties.

Posted 25 Jul 2017

Posted 05 Apr 2018

Reply to Topic