designen som

311 views 1 replies
Reply to Topic
melting

Total Posts: 520

Puma Tsugi Shinsei ?r utrustad med IGNITE-skum i fotb?dden f?r flexibilitet och d?mpning. Det unika sn?rskonceptet ger dig friheten att anpassa passformen. Det kommer ocks? med en sockkonstruktion med vadderad tunga och textilvamp. Den elastiska h?lsv?xan har Puma-m?rkning medan det rakbladiga gummiytan kompletterar utseendet. Jag har den gr?na och svarta f?rgv?ggen, vilket ?r dope eftersom det var det jag hade mitt ?ga p? fr?n get-go.

Puma Tsugi Netfit kom i din traditionella Green Nike Air Max Classic BW Dam Puma box, men det finns inget traditionellt om Adidas Stan Smith Dam den nya designen som anv?nds p? modellen. Tillbaka i maj Adidas ZX 750 Damen introducerade Puma sitt nya sn?rningssystem som heter NETFIT. Nike Air Max 2015 Womens NETFIT erbjuder ett unikt anpassningsbart sn?rningssystem Nike Air Max Zero Femme som anpassar sig till vad du beh?ver f?r prestanda och stilpreferens, allt i en sko. Puma Tsugi ?r en av de f?rsta modellerna som f?rs?ker p? NETFIT-sn?rningssystemet. Genom att anv?nda n?tmask som ?verl?gg p? sidopanelerna kan du f? fullst?ndig kontroll ?ver hur du vill sn?ra ?t din sneaker. ?ven om jag inte har haft m?jlighet att leka med egna kreativa m?nster, har jag redan n?gra idéer i ?tanke. Jag ?r ganska glatt att se vad jag kan komma med.

B?de Puma Tsugi Shinsei 90s Pack ($ 110) och Puma Tsugi Netfit (95 kronor) ?r nu tillg?ngliga direkt fr?n Puma.com och v?ljer ?ven Puma-?terf?rs?ljare nu. Ett Nike Air Max 2014 Womens stort tack till Puma f?r att v?lsigna mig med b?da Adidas ZX 700 Damen paren, det ?r v?ldigt mycket uppskattad.

Vi har Air Jordan Adidas NMD Dam 3 White Cement. Vi har Air Jordan 4 White Cement. S? varf?r Adidas Stan Smith Herr har inte Jordan Brand skapat och Air Jordan 5 White Cement? Skon Adidas Superstar Herren du ser ovan s?gs vara just det och idag ger vi dig en f?rsta look.

Posted 31 Jul 2017

Posted 05 Apr 2018

Reply to Topic